S. van Wetten
Key publications
-
Haelermans, C., Korthals, R., Jacobs, M., de Leeuw, S., Vermeulen, S., van Vugt, L., Aarts, B., Breuer, T., van der Velden, R., van Wetten, S., & de Wolf, I. (2021). Sharp increase in inequality in education in times of the COVID-19-pandemic. Maastricht University, Graduate School of Business and Economics. GSBE Research Memoranda No. 022 https://doi.org/10.26481/umagsb.2021022More information about this publication
-
de Leeuw, S., Haelermans, C., Jacobs, M., van der Velden, R., van Vugt, L., & van Wetten, S. (2023). The role of family composition in students' learning growth during the COVID-19 pandemic. Journal of Marriage and Family, 85(3), 807-828. https://doi.org/10.1111/jomf.12912More information about this publication
-
Haelermans, C., Huijgen, T., Jacobs, M., Levels, M., van der Velden, R., van Vugt, L., & van Wetten, S. (2019). Netherlands Cohort Study Education (NCO): Smart and better use of data to advance educational research, policy and practice. Poster session presented at 27th annual workshop Transitions in Youth (TIY), Maastricht, Netherlands.More information about this publication
-
van Wetten, S. (2022). Bewezen effectief is niet altijd de oplossing. Web publication/site, ROA. https://didactiefonline.nl/blog/blonz/bewezen-effectief-is-niet-altijd-de-oplossingMore information about this publication
-
van Wetten, S., & Naaijkens, E. (2022). Data-geïnformeerd werken: Hoe het gebruik van data helpt bij de aanpak van Leervertraging. Web publication/site, Nationaal Cohortonderzoek Onderwijs. https://www.nationaalcohortonderzoek.nl/actueel/data-geinformeerd-werken-hoe-het-gebruik-van-data-helpt-bij-de-aanpak-van-leervertragingMore information about this publication
-
Breuer, T., van Wetten, S., Stolp, T., de Wolf, I., Naaijkens, E., & Bootsma, M. (2021). Extra lessen: Extra lessen om leerachterstanden aan te pakken. Education Lab. ROA External Reports https://education-lab.nl/wp-content/uploads/2021/04/Extra-lessen-2.pdfMore information about this publication
-
van Wetten, S., Breuer, T., Stolp, T., Naaijkens, E., & Bootsma, M. (2021). Praktijkkaart Kiezen voor een aanpak. Education Lab. ROA External Reports https://education-lab.nl/wp-content/uploads/2021/04/Praktijkkaart-Kiezen-van-een-passende-aanpak-EducationLab.pdfMore information about this publication
-
van Wetten, S., Gerards, R., & de Grip, A. (2020). Are graduates’ intrapreneurial skills optimally used for innovation? Technovation, 96-97, Article 102131. https://doi.org/10.1016/j.technovation.2020.102131More information about this publication