S. van Wetten
Key publications
Haelermans, C., van Wetten, S., Abbink, H., Baumann, S., Hendrickx, S., Hendrikse, A., Jacobs, M., Meijer, R., & van Vugt, L. (2022). Balans na twee en een half jaar: nog steeds grote vertraging voor spelling en rekenen-wiskunde. Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek. ROA External Reports NCO Factsheet No. 2022-5
More information about this publication
van Wetten, S. (2022). Bewezen effectief is niet altijd de oplossing. Web publication/site, ROA. https://didactiefonline.nl/blog/blonz/bewezen-effectief-is-niet-altijd-de-oplossing
More information about this publication
Recent publications
Other publications
- Haelermans, C., van Wetten, S., Abbink, H., Baumann, S., Hendrickx, S., Hendrikse, A., Jacobs, M., Meijer, R., & van Vugt, L. (2022). Balans na twee en een half jaar: nog steeds grote vertraging voor spelling en rekenen-wiskunde. Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek. ROA External Reports NCO Factsheet No. 2022-5
More information about this publication - Haelermans, C., Huijgen, T., Jacobs, M., Levels, M., van der Velden, R., van Vugt, L., & van Wetten, S. (2020). Using data to advance educational research, policy and practice: Design, content and research potential of the Netherlands cohort study on education. European Sociological Review, 36(4), 643-662. https://doi.org/10.1093/esr/jcaa027
More information about this publication - Haelermans, C., Korthals, R., Jacobs, M., de Leeuw, S., Vermeulen, S., van Vugt, L., Aarts, B., Breuer, T., van der Velden, R., van Wetten, S., & de Wolf, I. (2022). Sharp increase in inequality in education in times of the COVID-19-pandemic. PLOS ONE, 17(2), [e0261114]. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0261114
More information about this publication - HAELERMANS, C., JACOBS, M., VAN DER VELDEN, R., VAN VUGT, L., & VAN WETTEN, S. (2022). Inequality in the Effects of Primary School Closures due to the COVID-19 Pandemic: Evidence from the Netherlands. In AEA PAPERS AND PROCEEDINGS (Vol. 112, pp. 303-307). American Economic Association. https://doi.org/10.1257/pandp.20221107
More information about this publication - van Wetten, S. (Author). (2022). Bewezen effectief is niet altijd de oplossing. Web publication/site, ROA. https://didactiefonline.nl/blog/blonz/bewezen-effectief-is-niet-altijd-de-oplossing
More information about this publication - Breuer, T., Van Wetten, S., Stolp, S., De Wolf, I., Naaijkens, E. & Bootsma, M. (2021). Toolkit Extra lessen. Maastricht: Education Lab Netherlands. https://education-lab.nl/publications/extra-lessen/
- Breuer, T., Van Wetten, S., Aarts, B., Jacobs, B., De Wolf, I., Naaijkens, E. & Bootsma, M. (2021). Toolkit Betrekken van ouders. Kansrijke aanpakken voor het vergroten van ouderbetrokkenheid. Maastricht: Education Lab Netherlands. https://education-lab.nl/publications/betrekken-van-ouders/
- Gerards, R., van Wetten, S., & van Sambeek, C. (2021). New ways of working and intrapreneurial behaviour: the mediating role of transformational leadership and social interaction. Review of Managerial Science, 15(7), 2075-2110. https://doi.org/10.1007/s11846-020-00412-1
More information about this publication - van Wetten, S., Gerards, R., & de Grip, A. (2020). Are graduates’ intrapreneurial skills optimally used for innovation? Technovation, 96-97, [102131]. https://doi.org/10.1016/j.technovation.2020.102131
More information about this publication