F.J. Jongen - Hermus
Recent publications
-
de Jongh, T. O. H., Jongen - Hermus, F., Damen, J., Daelmans, H. E. M., Franssen, R., de Klerk-van der Wiel, I., Pieterse, A. D., Schouwenberg, B. J. J. W., & Schuring, F. (Eds.) (2023). Physical Diagnostics: The technique and significance of physical examination. Bohn Stafleu van Loghum. https://mijn.bsl.nl/physical-diagnostics/25800528More information about this publication
-
Thijs, A., Kooter, A. J., & Jongen - Hermus, F. (2023). Reporting and the electronic health recordexamination. In T. O. H. de Jongh, F. J. Jongen Hermus, J. Damen, H. E. M. Daelmans, R. Franssen, I. de Klerk van der Wiel, A. D. Pieterse, B. J. J. W. Schouwenberg, & F. Schuring (Eds.), Physical Diagnostics: The technique and significance of physical examination (pp. 37-45). Bohn Stafleu van Loghum. https://mijn.bsl.nl/physical-diagnostics/25800528More information about this publication
-
den Harder, C., van den Eertwegh, V., Jongen - Hermus, F., Hageraats, E., Nelissen - Graven, S., & Waterval, D. (2022). Learning the breast examination with Physical Exam Teaching Associates: development and evaluation of the teaching setup. An action research approach. Women & Health, 62(6), 502-512. https://doi.org/10.1080/03630242.2022.2085846More information about this publication
-
de Jongh, T. O. H., Jongen - Hermus, F., Damen, J., Daelmans, H. E. M., Franssen, R., de Klerk-van der Wiel, I., Pieterse, A. D., Schouwenberg, B. J. J. W., & Schuring, F. (Eds.) (2022). Fysische diagnostiek: Uitvoering en betekenis van het lichamelijk onderzoek. (3 ed.) Bohn Stafleu van Loghum. https://doi.org/10.1007/978-90-368-2787-4More information about this publication
-
Jongen - Hermus, F. (2022). Verslaglegging en EPD. In T. O. H. de Jongh, F. J. Jongen Hermus, J. Damen, H. E. M. Daelmans, R. Franssen, I. de Klerk van der Wiel, A. D. Pieterse, B. J. J. W. Schouwenberg, & F. Schuring (Eds.), Fysische Diagnostiek: Uitvoering en betekenis van het lichamelijk onderzoek (3 ed., pp. 35-43). Bohn Stafleu van Loghum.More information about this publication
-
Jongen - Hermus, F., & de Klerk-van der Wiel, I. (2020). Systematisch handelen. In T. O. H. de Jongh, F. J. Jongen-Hermus, H. E. M. Daelmans, M. J. Dekker, I. de Klerk-van der Wiel, & B. J. J. W. Schouwenberg (Eds.), Praktische vaardigheden voor aanvullende diagnostiek en therapie (2 ed.). Bohn Stafleu van Loghum. https://mijn.bsl.nl/systematisch-handelen/18170692?fulltextView=trueMore information about this publication
-
Jongen - Hermus, F., Smink, H. J. C., Thijs, A., Leistikow, I., Molendijk, A., Zwart, D. L. M., & Schouwenberg, B. J. J. W. (2020). Voor u begint. In T. O. H. de Jongh, F. J. Jongen-Hermus, H. E. M. Daelmans, M. J. Dekker, I. de Klerk-van der Wiel, & B. J. J. W. Schouwenberg (Eds.), Praktische vaardigheden voor aanvullende diagnostiek en therapie Bohn Stafleu van Loghum. https://mijn.bsl.nl/voor-u-begint/18170670?fulltextView=trueMore information about this publication
-
van Schilt-Mol, T., Jongen - Hermus, F., Krauss - Otters, M., Baartman, L. K. J., & van der Vleuten, C. (2020). Programmatisch toetsen van klinische vaardigheden. In Programmatisch toetsen: Voorbeelden en ervaringen uit de praktijk (1 ed.). Boom Uitgevers. https://www.boomhogeronderwijs.nl/product/100-9540_Programmatisch-toetsen#auteursMore information about this publication
-
van der Niet, A., Derickx, M., & Jongen - Hermus, F. (2018). Wat studenten geneeskunde kunnen leren van kunst. Tijdschrift voor Gezondheidswetenschappen, 96(5), 182–184 . https://doi.org/10.1007/s12508-018-0158-6More information about this publication
-
van Weel-Baumgarten, E. M., Brouwers, M., Grosfeld, F., Hermus, F. J., Van Dalen, J., & Bonke, B. (2012). Teaching and training in breaking bad news at the Dutch medical schools: A comparison. Medical Teacher, 34(5), 373-381. https://doi.org/10.3109/0142159X.2012.668247More information about this publication