28 Jun

De Economen Dag

Ben jij docent economie of bedrijfseconomie op een Limburgse vwo-school? Dan is de Economen Dag wellicht iets voor jou!

Laat je inspireren door de academische staf van de School of Business and Economics, de economische faculteit van de Universiteit Maastricht. In een drie uur durende workshop krijg je verschillende technieken, tips en trucs voorgeschoteld om op een creatieve en interactieve manier een aantal complexe onderwerpen uit jouw vakgebied te doceren aan vwo studenten.

Deze zogeheten Economen Dag zal plaatsvinden op donderdag 28 juni en het programma ziet er als volgt uit:

14:00-14:10 uur
Welkomstwoord plus korte uiteenzetting van nieuwe initiatieven SBE

14:10-14:40 uur
Plenaire sessie “bachelor programma’s van SBE en hun aansluiting op de arbeidsmarkt”

14:40-15:00 uur
Korte pauze - De groep docenten wordt verdeeld in 2 kleinere groepen: bedrijfseconomie docenten en algemene economie docenten

15:00-17:00 uur
Workshop 1 Bedrijfseconomie (Thomas Post en Lisa Brüggen)

15:00-17:00 uur
Workshop 2 Algemene Economie (Tom van Veen en Clemens Kool)

Inschrijven voor deze Economen Dag kan middels het sturen van een email naar bachelor-sbe@maastrichtuniversity.nl.
Gelieve in deze email je naam, vakgebied binnen economie en jouw school te vermelden.

Tot 28 juni!

Also read