Internships available at ITEM starting February 2017

This message is only available in Dutch

Het Institute for Transnational and Euregional cross border cooperation and Mobility / ITEM is per februari 2017 op zoek naar versterking van haar team in de vorm van een:

Stagiaire 'Event organizer ITEM' (1.0 fte);
Stagiaire communicatie (1.0 fte);
Stagiaire (1.0 fte) (Monitoring Service Grensoverschrijdende Arbeidsbemiddeling)

Het Institute for Transnational and Euregional cross border cooperation and Mobility / ITEM (hierna: ITEM of het expertisecentrum) is een expertisecentrum dat zich richt op grensoverschrijdende problematiek in Euregionaal verband enerzijds en transnationaal verband anderzijds. ITEM is een initiatief van Universiteit Maastricht (UM). Partners zijn Provincie Limburg, gemeente Maastricht, Zuyd Hogeschool, NEIMED en Euregio Maas-Rijn. Opgericht in 2015 is ITEM de spil van onderzoek, advisering, kennisuitwisseling en opleidingsactiviteiten omtrent grensoverschrijdende mobiliteit en samenwerking.

Interesse? Reageer en stuur je CV en een motivatiebrief naar:

Veronique Eurlings, coördinator dagelijks bureau / ITEM
veronique.eurlings@maastrichtuniversity.nl