ITEM in het nieuws

Samenwerken & verbinden: ITEM Directeur op regionale televisie

Op 19 november was Prof. dr. Anouk Bollen, hoogleraar Grensoverschrijdend Fiscaal Pensioenrecht aan de Faculteit der Rechtsgeleerdheid en Directeur van expertisecentrum ITEM te gast bij het regionale televisieprogramma L1 AvondGasten.

Samen met leden van het Europees Parlement, Agnes Jongerius (PVDA Europa) en Jeroen Lenaers (CDA Europa) nam prof. dr. Anouk Bollen, hoogleraar Grensoverschrijdend Fiscaal Pensioenrecht aan de Faculteit der Rechtsgeleerdheid en Directeur van Institute for Transnational and Euregional cross border cooperation and Mobility / ITEM deel aan een discussie over verschillende Europese thema's, zoals:

• de kansen van Frans Timmermans in de verkiezingen over een half jaar;
  • de stand van zaken rond Brexit; en
  • grenseffecten

De discussie werd geleid door Sander Kleikers van L1. Zij bespraken ITEM's focus en de onlangs gepubliceerde Grenseffectenrapportage, met thema's zoals het Dossier Baukindergeld en de BTW-verhoging.

Bekijk hier de uitzending.

Bekijk de uitzending