09 jun

Max Campus Experience

Niet alleen de keuze voor je opleiding is belangrijk. Je moet je ook thuis voelen op de plek waar je gaat studeren. Echt sfeer proeven en onze universiteit ontdekken doe je tijdens de Max Campus Experience op 9 juni.

Zo krijg je een beter gevoel bij onze universiteit en dat kan helpen bij je studiekeuze. Onze faculteiten liggen dicht bij elkaar in de oude binnenstad en in Randwyck ten oosten van de Maas.

Schrijf je in voor onze Max Campus Experience op 9 juni. Onze studenten beantwoorden graag al je vragen en kunnen je helpen bij het maken van een goede studiekeuze.

• 13.30 – Studentenpanel: interactieve sessie over studeren in Maastricht
  • 14.15 – Rondleiding campus
  • 15.00 – Interactieve city tour
  • 16.00/16.30 – Afsluiting

Let op

• Vanwege een beperkt aantal plekken is deze activiteit alleen bedoeld voor leerlingen in het laatste jaar van hun middelbare school.
  • We vragen je om zonder ouders te komen. Zo kun je het studentenleven zo realistisch mogelijk ervaren.
  • Je ontvangt tijdens deze dag een indruk van de sfeer op onze universiteit en in de stad Maastricht. Je krijgt dus geen informatie over specifieke opleidingen.

Red je het niet op 9 juni? Hier is een overzicht van onze voorlichtingsactiviteiten.

• 30 aug

FASoS introductie voor masterstudenten

Hoe werkt het op de universiteit, waar is de bibliotheek, hoe ziet de stad Maastricht eruit en wie zijn mijn medestudenten? Dit zullen slechts een paar van de vragen zijn die je bezig houden als je begint aan een nieuwe studie. De introductiedag is bedoeld om je een beter beeld te geven van de...

Meer events