Wervingsbureaus verdienen miljoenen aan nieuwe donateurs voor goede doelen en toezicht is er niet
Bij de werving van donateurs voor goede doelen blijven grote bedragen aan de strijkstok hangen van commerciële bureaus. Het gaat dan om bureaus die deur-tot-deur donateurswerving organiseren, of wervingsacties in winkelstraten. Paul Smeets (SBE) reageert op dit fenomeen in het actualiteitenprogramma 1Vandaag (AVROTROS, NPO 1).

Lees ook
-
Minder werken heeft gevolgen voor pensioenopbouw
Als je minder gaat werken, heeft dit ook gevolgen voor de pensioenopbouw. Je hebt dan minder te besteden na jouw pensionering. Werknemers staan hier onvoldoende bij stil.
-
Fossiele subsidies ondermijnen het klimaatbeleid
Fossiele subsidies ondermijnen het klimaatbeleid, aldus Patrick Huntjens en collega's in hun opinie artikel
-
Plicht voor energielabel C voor kantoren lijkt gewenst effect te hebben
Plicht voor energielabel C voor kantoren lijkt gewenst effect te hebben