11 sep

Get Involved! Informatie markt

Nieuw in Maastricht? Of meer betrokken raken bij de lokale gemeenschap?

Op 11 september organiseren Match en het Center for European Studies of Maastricht University (CES) een informatiemarkt waar verschillende sociale organisaties hun activiteiten presenteren. Het evenement richt zich op nieuwe studenten en studenten die geïnteresseerd zijn om hun netwerk in Maastricht uit te breiden. Tijdens het evenement kunnen ze praten met of lid worden van lokale en studenteninitiatieven en meer te weten komen over evenementen in de stad, allemaal op één centrale locatie.

De Get Involved! informatiemarkt vindt plaats op woensdag 11 september van 13.00 tot 16.00 in het Studenten Service Centrum (Bonnefantenstraat 2). Voor meer informatie over het evenement en de deelnemende organisaties, klik hier. Er worden GRATIS stroopwafels uitgedeeld!

Get involved widescreen 2019 fall

Meer events