26 aug 29 aug

FASoS introductie voor bachelor-, uitwisselings- en pre-masterstudenten

Hoe werkt het op de universiteit, waar is de bibliotheek, hoe ziet de stad Maastricht eruit en wie zijn mijn medestudenten? Dit zullen slechts een paar van de vragen zijn die je bezig houden als je begint aan een nieuwe studie. De introductiedagen zijn bedoeld om je een beter beeld te geven van de verschillende aspecten van studeren aan de Universiteit Maastricht.

Tijdens de introductiedag krijg je informatie die je nodig hebt voor je studie. Bovendien krijg je tijdens deze dag uitleg over de ins en outs van studeren aan de Universiteit Maastricht.

Je ontvangt medio juni een officiële uitnodiging voor de introductiedagen, met een link om je aan te melden.

Let op: Het onderwijs aan FASoS vindt plaats op de campus. Dit betekent dat je verplicht aanwezig moet zijn op de introductiedag. Alleen in zeer uitzonderlijke gevallen ben je vrijgesteld van het fysiek bijwonen van de introductiedag. Laat het ons weten als je door omstandigheden niet aanwezig kunt zijn op de Introductiedag, door een e-mail te sturen naar study-fasos@maastrichtuniversity.nl.

Impressie van de FASoS introductiedagen door een van onze studenten

Meer events