Terugblik op 2020 met FdR jaaroverzicht: lees meer over vernieuwend onderwijs en onze impact op de samenleving

Was 2020 misschien een jaar waarvan je denkt dat onze rechtenfaculteit stil heeft gestaan vanwege corona? Ondanks tegenslag en opstartproblemen, alles en iedereen moest immers binnen korte tijd over naar online, is er vorig jaar veel positiefs gebeurd.

Daarom willen we graag met jullie terugblikken, het is zeker geen volledig overzicht, op gebied van onderwijs, onderzoek en onze faculteit als geheel. Met deze verhalen (Stories of Science) willen we onze impact op de samenleving tonen: DigiD voor grenswerkers en aantonen dat we vernieuwend zijn: bachelor rechtsgeleerdheid: 'Terug naar ons kern-DNA. Het jaaroverzicht is aangevuld met een verhaal over PhD life showcases en fast facts over ons onderwijs en onderzoek.

Het jaaroverzicht is verder aangevuld met een verhaal over Matteo Bonelli en Daniel On: Looking back on PhD life with a sense of pride, showcases en fast facts over ons onderwijs en onderzoek. Kortom, we zijn klaar zijn voor een mooi nieuw FdR jaar!

Overigens worden jullie van harte uitgenodigd om de verhalen te delen met je eigen netwerk: lawreview2020.