29 aug 02 sep

Rechten Facultaire Introductie 2022

Van 29 augustus t/m2 september doe je mee aan activiteiten die jou informeren over de praktische aspecten van studeren aan onze faculteit. Je krijgt ook de kans om je medestudenten te ontmoeten terwijl je leert werken met het Probleemgestuurd Onderwijs (PGO) systeem. Ook krijg je je rooster voor periode 1. Zorg ervoor dat je beschikbaar bent van maandag tot en met vrijdag in de week van 29 augustus.

Programma's
 Nederlandstalig - Bachelor - Rechtsgeleerdheid/Fiscaal recht
 Nederlandstalig - Premaster
 Nederlandstalig - Masters
 Engelstalig - Bachelor - European Law School
 Engelstalig - Bachelor - Exchange
 Engelstalig - Master - Globalisation and Law
 Engelstalig - Master - International Laws, International and European Tax Law & Forensics, Criminology and Law
 Engelstalig - Master - European Law School
 Engelstalig - Master - Exchange

Uitnodiging
Afhankelijk van de status van je aanmeldproces, ontvang je eind juni de uitnodiging + link naar het registratieformulier voor de Law Facultaire Introductie.

Vragen
Als je vragen hebt op voorhand aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via introduction-law@maastrichtuniversity.nl

Let op: periode 1 start in de week van 5 september.

Meer events