UM onderzoek naar herinneringen op Lowlands Science

Ben je, na drie dagen festivalplezier, nog in staat je de details te herinneren van een misdaad waarvan je getuige was? Tijdens Lowlands Science, zal Lilian Kloft (FPN) festivalgangers onderwerpen aan een Virtual Reality experiment om te onderzoeken hoe betrouwbaar hun verklaringen zijn onder invloed van drugs, alcohol en gebrek aan slaap.

In dit interview vertelt Lilian Kloft meer over haar onderzoek.

Lowlands Science vindt plaats op Lowlands 2018 van 17 t/m 10 augustus

• In de komende maanden deelt de Faculty of Health, Medicine and Life Sciences op Instagram tips over hoe je gezonder kan leven. Niet zomaar een verzameling van tips, wel gebaseerd op lopende onderzoeken binnen onze faculteit. Initiatiefnemers van dit idee zijn Lieve Vonken en Gido Metz, promovendi...

• Samen met jou stellen wij een uniek programma op maat samen, waarbij we rekening houden met ieders wensen en behoeften.

• Na jaren van turbulentie, heeft het leven van alumna Lea Vink een vlucht genomen in Wenen. Ze kan er nieuwe stappen zetten in haar loopbaan op het kruispunt van luchtvaart en organisatiepsychologie. Ook op persoonlijk gebied lacht het geluk haar toe sinds haar transitie van man naar vrouw.