Maastricht Science Programme Alumna Patricia Ogger wint nationale thesis prijs in biologie

Uit vele inzendingen werden Patricia Ogger (en vijf anderen)  genomineerd voor de award, ook bekend als 'The Darwin'.

Tijdens het Landelijk Congres Biologie Studenten (LCBS) in Burgers' Zoo moesten de genomineerden hun thesis presenteren voor een jury. Dankzij Patricia Ogger's passie en diepgaande kennis heeft ze de landelijke thesisprijs voor biologie gewonnen.

Het Landelijk Congres Biologie Studenten wordt jaarlijks georganiseerd voor bachelor- en masterstudenten. Tijdens dit congres krijgen student de kans om hun thesis middels een presentatie of poster te presenteren.

Over Maastricht Science Programme

Maastricht Science Programme is een internationaal geörienteerd, Liberal Arts & Sciences-programma. Opgericht in 2010, mochten ze in september 2011 hun eerst student verwelkomen. Maastricht Science Programme is uniek; studenten kunnen hun eigen curriculum bouwen, door te kiezen uit een extensief aanbod van vakken op gebied van natuurwetenschap, gecombineerd met interdisciplinaire vakken. Maastricht Science Programme is onderdeel van Universiteit Maastricht en is een honours-programme voor gemotiveerde studenten.