Lisa Brüggen benoemd tot directeur van Netspar

De Raad van Commissarissen van Netspar heeft Prof. Dr Lisa Brüggen benoemd tot directeur van Netspar. Met ingang van 1 maart 2023 start zij haar rol als directeur, terwijl zij haar ambt als hoogleraar Financials Services aan de Maastricht University School of Business and Economics (SBE) voortzet.

De Raad van Toezicht ziet Lisa als de ideale kandidaat om Netspar de komende periode te leiden en verder te laten groeien als de onmisbare honest broker voor de pensioensector.

Netspar, het Network for Studies on Pensions, Aging and Retirement, is een onafhankelijk kennisnetwerk. Het doel van Netspar is het bevorderen van een beter begrip van de sociale en economische gevolgen van pensioenen, vergrijzing en pensionering in Nederland door het ontwikkelen en verspreiden van kennis.