Informatiemarkt over extracurriculaire activiteiten in het Studenten Service Centrum van Universiteit Maastricht

Get Involved! Information Market

Op 6 februari organiseert het ‘Center for European Studies’ van Universiteit Maastricht een informatiemarkt. Tijdens de informatiemarkt, die plaatsvindt in het Studenten Service Centrum, zullen diverse Maastrichtse studenteninitiatieven zich presenteren. Het evenement richt zich op internationale uitwisselingsstudenten die momenteel aan de start van hun semester staan (en lokale studenten die geïnteresseerd zijn om hun netwerk uit te breiden). Het idee is om studenten kennis te laten maken met diverse initiatieven. Ze kunnen zich inschrijven voor organisaties, praten met ondernemers en meer informatie krijgen over evenementen in de stad. Dit alles op één locatie.

De Get Involved! Information Market vindt plaats op woensdag 6 februari van 13.00 – 16.00 uur in het Studenten Service Centrum aan de Bonnefantenstraat. Meer informatie over het evenement en de deelnemende organisaties is hier te vinden.

• Heb of had je een bijbaan? Dan betaal je belasting zonder dat je het merkt. Je werkgever betaalt jou, maar tegelijkertijd ook belasting namens jou. Van dat geld kun je vaak een deel terugkrijgen als je aangifte inkomstenbelasting doet.