Green Impact: Student Auditoren workshop

Durf jij je professoren en andere UM-medewerkers te beoordelen op hoe duurzaam ze zijn? Wil je bijdragen aan een groenere universiteit? Word dan een Green Impact student auditor!

Student auditoren zijn studenten die de duurzaamheidsacties van Green Impact teams evalueren. Deze teams bestaan uit zowel UM medewerkers als studenten.

Word een Green Impact auditor en...

• Ontwikkel je milieu auditing skills;
  • Verbeter je vaardigheden op het gebied van duurzaamheid en gedragsverandering;
  • Neem deel aan een internationaal en bekroond programma;
  • Krijg een certificaat dat IEMA-erkend is en een referentie brief als je het programma afgerond hebt!

Als je mee wilt doen, schrijf je dan voor 8 april in!

Zet de volgende data in je agenda:

• Training is verplicht wordt gegeven op 6 mei van 11:00 – 12:30 uur.
  • Daarna inloopsessie voor vragen en voorbereidingen van 13:00 – 16:00 uur.
  • Audits lopen van 7 – 10 mei, één audit duur 1 uur, en doe je of alleen of met een duo partner.
  • Tot 15 mei kunnen teams aanvullend bewijs inleveren via de e-mail naar student auditors.
  • 15 mei is de deadline om de audit rapporten in te leveren.