15 mei 30 jun
Match Huizen

Ontwikkel jezelf, maak het verschil en woon gratis!

Wat doe jij eigenlijk als je uit de (digitale) collegebanken stapt? Zou je niet een bijbaan willen waarin je écht iets betekent? Jezelf ontwikkelen naast je studie? Een gemeenschappelijke tuin, een taalcafé, sportactiviteiten met kinderen? Wat jij mooi vindt, kun jij in dit project realiteit maken.

Als je woont in een van de Match Huizen werk je 8 uur per week aan verbinding in jouw buurt. Jij zet samen met jouw huisgenoten én buurtgenoten een eigen project op. Je vergadert met welzijnsorganisaties of je sluit aan bij een van de vele vrijwilligersinitiatieven in jouw buurt.

Een mooie kans om jezelf naast je studie verder te ontwikkelen en een maatschappelijke bijdrage te leveren.

Zet jouw persoonlijke ontwikkeling op één met groeps- en individuele coaching en profiteer van flexibele werktijden en veel korting op je woonlasten: geen huur, je betaalt alleen gas, water en elektriciteit.

Meer weten of solliciteren? Kijk op Match Huizen.

Solliciteren kan tot en met 30 juni.

• 16 okt 31 dec

Pensioenexpertisesessie (online)

Het expertisecentrum ITEM organiseert, in samenwerking met Montae & Partners, een (digitale) pensioenexpertisesessie webinarreeks.

• 09 nov

Master Open Dag

We hopen je op onze campus te begroeten tijdens de volgende Master Open Dag en een goede indruk te geven van wat studeren aan de Universiteit Maastricht inhoudt.

Meer events