30 aug

DKE - (Pre-)master's/uitwisseling introductiedag 2018

De introductiedag is verplicht voor alle nieuwe DKE (pre-)master- en uitwisselingsstudenten. Tijdens deze dag krijg je handige informatie over je studie bij DKE, ontmoet je je studiegenoten en kun je de stad alvast verkennen.

Tijd Activiteit
08:30 - 10:00 Ontvangst nieuwe studenten
  • Koffie/thee en cake
  • Alle nieuwe studenten gaan op de foto
  • Uitdelen welkomstas
  • Welkomswoord
  • Algemene presentaties
  • Teambuilding activiteiten
  • Lunch
  • Rondleiding universiteit/City Adventure
16:00 - 19:00 BBQ en borrel

De barbecue wordt georganiseerd door onze studievereniging: MSV Incognito.

Word lid van onze Facebook Group voor nieuwe studenten

Word lid van onze Facebook Group voor nieuwe studenten en kom alvast in contact met huidige en nieuwe DKE-studenten. Hier kun je tevens ook eventuele vragen stellen over bijvoorbeeld:

• Wonen in Maastricht
  • Een fiets kopen

Aanvullende informatie

• Het reguliere studieprogramma start op maandag, 3 september

• Heb je geen uitnodiging gekregen voor onze introductiedag of als je vragen hebt m.b.t. de introductie, je aanmelding, registratie of gerelateerd aan de studie, stuur dan een mail naar: boa@maastrichtuniversity.nl

Heb je nog aanvullende vragen of heb je toch besloten om niet bij ons te komen studeren. Neem dan contact op met ons Student Affairs Office:

+31(0)43 388 2677
boa@maastrichtuniversity.nl