28 aug

DKE - Bachelor introductiedag 2018

De introductiedag is verplicht voor alle nieuwe DKE bachelorstudenten. Tijdens deze dag krijg je handige informatie over je studie bij DKE, ontmoet je je studiegenoten en kun je de stad alvast verkennen.

Tijd Activiteit
08:30 - 10:00 Ontvangst nieuwe studenten
  • Koffie/thee en cake
  • Alle nieuwe studenten gaan op de foto
  • Uitdelen welkomstas
  • Welkomswoord
  • Algemene presentaties
  • Teambuilding activiteiten
  • Lunch
  • Rondleiding universiteit/City Adventure
16:00 - 19:00 BBQ en borrel

De barbecue wordt georganiseerd door onze studievereniging: MSV Incognito.

Word lid van onze Facebook Group voor nieuwe studenten

Word lid van onze Facebook Group voor nieuwe studenten en kom alvast in contact met huidige en nieuwe DKE-studenten. Hier kun je tevens ook eventuele vragen stellen over bijvoorbeeld:

• Wonen in Maastricht
  • Een fiets kopen

Aanvullende informatie

• Het reguliere studieprogramma start op maandag, 3 september

• Heb je geen uitnodiging gekregen voor onze introductiedag of als je vragen hebt m.b.t. de introductie, je aanmelding, registratie of gerelateerd aan de studie, stuur dan een mail naar: boa@maastrichtuniversity.nl

Heb je nog aanvullende vragen of heb je toch besloten om niet bij ons te komen studeren. Neem dan contact op met ons Student Affairs Office:

+31(0)43 388 2677
boa@maastrichtuniversity.nl