10 okt
Aanmelden voor dit evenement is niet meer mogelijk

Dag van de Duurzaamheid

Aan Maastricht University wordt onderzoek gedaan naar hoe de samenleving het beste kan overstappen naar hernieuwbare energie. Tijdens de nationale Dag van de Duurzaamheid geven duurzaamheidsonderzoekers lezingen en kun je ze alles vragen over hun bevindingen. Ook laten we personen aan het woord die thuis aan de slag zijn gegaan met de energie transitie.

Inschrijven via de link aan de rechterkant. Drankjes en diner zijn inbegrepen. Maximaal 80 deelnemers.

Programma:
16.00 uur Inloop met koffie en vlaai
16.30 uur Opening
16.45 uur Introductie ICIS en UM2030
17.00 uur Introductie Energise en de living lab-methode
17.15 uur Presentatie resultaten van het Energise-project
17.45 uur Meet the Energizers, de deelnemers aan het woord (panel-gesprek)
18.00 uur Korte pauze met een hartig hapje
18.15 uur Reflecties van collega-wetenschappers (panel-gesprek)
18.30 uur Nabranders van de master-studenten van ICIS (pitches over aanvullende
interessante inzichten uit thesis-werk van studenten)
18.45 uur Inspiratielezing Sprong in de toekomst, door Stefaan Vandist (trendwatcher