23 apr

Psychology Experience Day | On Campus

Hoe is het om psychologie te studeren aan de Universiteit Maastricht? Ontdek het tijdens de FPN Experience Day! Je zult colleges volgens en deelnemen aan onderwijsgroepen. Gedurende de dag word je begeleid door ervaren psychologiestudenten die graag al jouw vragen beantwoorden over studeren en het studentenleven.

De lezingen en presentaties zijn in het Engels. De Probleemgestuurd Onderwijs sessie kunnen in het Nederlands of Engels worden gehouden.

• 06 mei

Promotie Jorg Tanis

"Effects of Implementation Intentions on Binge Eating"

• 16 mei