UM SPORT, ook voor al uw teambuildactiviteiten

Op dinsdag 13 juni 2023 was de centrale HRM-afdeling van UM voor hun teamuitje te gast bij UM SPORT.

De ongeveer 75 HRM-collega's die aanwezig waren werden opgedeeld in drie groepen en gingen een van de volgende sportieve uitdagingen aan:

• Klimworkshop aan de klimwand
  • Yoga Flow / Body & Mind workshop
  • Spinning les

Iedereen kon deelnemen aan twee activiteiten en tussen het eerste en het tweede blok was tijd voor koffie, thee en gebak.

Het afsluitende trefbaltoernooitje was de kers op de taart en daarbij bleek niet alleen hoe fanatiek sommigen waren, maar ook hoeveel er werd gelachen en plezier werd beleefd.

UM SPORT is de perfecte partner voor ieder afdelingsuitje of teambuilding activiteit.

Graag maken wij samen met jou een uniek programma op maat, waarbij we natuurlijk met ieders wensen en behoeften rekening houden. Neem met ons contact op om de mogelijkheden te bespreken:

umsports@maastrichtuniversity.nl

• Na jaren van turbulentie, heeft het leven van alumna Lea Vink een vlucht genomen in Wenen. Ze kan er nieuwe stappen zetten in haar loopbaan op het kruispunt van luchtvaart en organisatiepsychologie. Ook op persoonlijk gebied lacht het geluk haar toe sinds haar transitie van man naar vrouw.

• Anne Roefs heeft een Vici-subsidie ​​van € 1,5 miljoen ontvangen . De hoogleraar Psychologie en neurowetenschappen van abnormaal eetgedrag, heeft meerdere malen getwijfeld tussen een carrière als wetenschapper of topkok. Inmiddels is ze gepassioneerd over haar wetenschappelijk onderzoek naar...

• Seksuele intimidatie in het openbaar wordt strafbaar als overtreding. Een goed idee, vindt hoogleraar straf(proces)recht Suzan van der Aa, maar niet genoeg. “Seksuele intimidatie op de werkvloer komt ook vaak voor en heeft voor de slachtoffers meestal meer impact.”