Directeur SSC benoemd

Pascal Breuls, die na het vertrek van Astrid Boeijen het directeurschap van het servicecentrum heeft waargenomen, wordt per 1 november aangesteld als directeur van het Studenten Service Centrum. Sinds 1 juni vervulde hij de interimfunctie naast zijn directietaken bij de Faculty of Humanities and Sciences (FHS). De procedure voor zijn opvolging bij FHS is inmiddels gestart.

Pascal Breuls werkt al geruime tijd bij de Universiteit Maastricht. In 1997 begon hij als docent bij de economiefaculteit, waar hij later ook studieadviseur was. Daarna stapte hij over naar FHS, waar hij eerst directeur van de opleiding Kennistechnologie was en sinds 2008 directeur bedrijfsvoering van de faculteit. In de afgelopen interimperiode heeft Pascal Breuls zijn nieuwe verantwoordelijkheden voortvarend en met veel elan opgepakt. Het College van Bestuur is ervan overtuigd dat hij de positieve koers van het SSC zal voortzetten en wenst hem daarbij veel succes.

• De vakgroepen Strafrecht van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid van de Universiteit Maastricht en de Open Universiteit organiseren samen de Landelijke Strafrechtsdag 2024 op 31 mei.

• De Universiteit Maastricht draagt zorg voor veel markante gebouwen die we allemaal kennen. Door ze een nieuwe bestemming te geven, behouden we deze iconen en geven we ze een nieuwe invulling, waardoor ze het kloppende hart vormen van een bruisende stad.

• Het is het onder de aandacht van het College van Bestuur en het Management Team van de Universiteit Maastricht gebracht via een anonieme mail dat zes van de demonstranten die toestemming hebben om in de tuin van de Faculteit der Cultuur- en Maatschappijwetenschappen (FASoS) te verblijven, met ingang...