20 jul
ITEM evenement

Opening Maastricht International Centre

Op woensdag 20 Juli 2017, werd in aanwezigheid van de Burgemeester van Maastricht, Annemarie Penn-te Strake, de Gouverneur van de provincie Limburg, Theo Bovens, en de decaan van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid van de Universiteit Maastricht, Professor Hildegard Schneider, het Maastricht International Centre geopend.

Bezoekers maakte kennis met alle facetten van de samenwerking van het Grensinfopunt (GIP), het Holland Expat Center South (HECS) en het Institute for Transnational and Euregional cross border cooperation and Mobility (ITEM). Het centrum bezorgt internationals een zachte landing in onze regio, bindt hen aan de regio en pakt de knelpunten bij grensoverschrijdende mobiliteit en samenwerking duurzaam aan.

13.30-14.00 Ontvangst met koffie en vlaai
14.00-14.30 In gesprek met GIP Maastricht, HECS and ITEM
14.30-15.30

Officiële opening door de Burgemeester van Maastricht, Annemarie Penn-te Strake, de Gouverneur van de provincie Limburg, Theo Bovens, en de decaan van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid van de Universiteit Maastricht

15.30-17.00 Borrel
17.00 Einde

Tevens vond er die dag een open spreekuur plaats voor het Grensinfopunt van 10.00-13.00 uur.

Meer events