07 jun
“Over het vertalen van beschikbare data naar relevante informatie”

Masterclass: Thuis in Stuurinformatie

Organisaties krijgen steeds meer te maken met externe factoren. Dit toenemend aantal externe factoren vergt van organisaties om zaken zoals de strategische doelen, bedrijfsvoering en processen steeds verder aan te scherpen.

Wil je dit als organisatie succesvol doen, dan is relevante en betrouwbare stuurinformatie onmisbaar.
Tijdens de masterclass Thuis in Stuurinformatie wordt het belang van goede stuurinformatie toegelicht, maar wordt u ook meegenomen in de stappen die noodzakelijk zijn om van de “stip aan de horizon” te komen tot gevisualiseerde stuurinformatie die nodig is om te sturen op de geformuleerde doelstellingen.

Deze masterclass wordt verzorgd door drs. Daniel Klinkenberg RA RC. Daniel Klinkenberg is ruim 20 jaar actief in o.a. de sectoren zorg, wonen, onderwijs en gemeentelijke overheden. Hij is directeur van organisatieadviesbureau ORGfit. Zijn expertise ligt op het vlak van business intelligence, business control en change management.

Aanmelden kan via dhr. Leo Urlings:
super-visie@outlook.com