Campus Brussels Master's Event

Ervaar de Universiteit van Maastricht: ontdek meer over een van de meest internationale universiteiten in Europa, verdiep je in je favoriete programma en verken onze prachtige stad. Medewerkers, studenten en alumni zullen je vragen beantwoorden en hun ervaringen met de UM en het leven in Maastricht delen.

Keuzegids Top Rated Programme 2019

De Universiteit Maastricht (UM) staat bekend om haar International Classroom en de unieke, kleinschalige benadering van lesgeven: probleemgestuurd leren. PBL voedt vaardigheden die relevant zijn voor de arbeidsmarkt van de 21e eeuw, zoals onafhankelijkheid, kritisch denken, initiatief, nieuwsgierigheid en creativiteit, evenals zachte vaardigheden. Onder begeleiding van onze ervaren docenten, analyseer en los je relevante, complexe problemen op in kleine internationale groepen.

• 53% studenten en 40% personeel uit het buitenland (100+ landen)
  • internationale thema's Europese oprichter van PBL
  • 5de beste jonge universiteit (THE) 18 bacheloropleidingen

Informatie sessies

Informatiesessies beginnen om 11.30 uur, 12.30 uur en 13.30 uur. In de eerste plaats zal er een welkomstwoord zijn van Christine Neuhold, directeur van de UM Campus Brussel, die u een presentatie zal houden over de Universiteit Maastricht, haar masterprogramma's en het Probleemgestuurd Onderwijsmodel.

Zorg er tijdens de sessies voor dat je je vragen stelt aan UM-studenten en alumni. Zij zullen je meer kunnen vertellen over hun ervaringen aan de Universiteit Maastricht en over het leven als student in de meest internationale studentenstad van Nederland.

Informatiemarkt

Je kunt de informatiemarkt voor en na elke informatiesessie bezoeken. Het biedt specifieke details over de verschillende masterprogramma's aan, de toelatingseisen en praktische zaken zoals het zoeken van een studentenkamer, bijvoorbeeld. De informatiemarkt is geopend van 11:00 tot 15:00 uur. We kijken ernaar uit u te verwelkomen op de open dag van de meester!

Kick-start je carriere aan de universiteit Maastricht

Meer events