PAC: Netwerk voor ouders en mantelzorgers

In het kader van het UM Cares-project heeft de UM een netwerk opgezet voor ouders en mantelzorgers: het PAC netwerk (Parents and Carers). Dit netwerk dient twee doelen: ten eerste heeft het een ondersteunende functie voor studenten en medewerkers met zorgtaken om ervaringen te delen. Ten tweede dient het als klankbord voor input en feedback voor het UM Cares-project en voor het informeren van de UM community over de voortgang van het project.

Kom bij het netwerk!

Het netwerk staat open voor alle studenten en medewerkers met zorgtaken. Gebruik de groene knop en email ons met je UM account om je aan te melden.

Op 12 november 2020 is het PAC-netwerk gelanceerd met een online evenement. In twee video's deelden medewerkers en studenten hun verhalen en verwachtingen voor dit netwerk.
In de eerste video is de hoofdrol voor studenten en medewerkers, en in de tweede video wordt het vanuit het oogpunt van de organisatie bekeken door managers en een studieadviseur van de UM.

Je bent niet de enige!
Observant had onlangs een mooi interview met twee studenten met zorgtaken.

Ja, ik sluit me aan bij het PAC netwerk
Stuur je email

Online platform in MS Teams

We hebben MS Teams gekozen als online platform. Een plek waar je nuttige informatie en bronnen kunt vinden voor zowel ouders als mantelzorgers, in het Engels en Nederlands. Je kunt ook contact opnemen, chatten of videogesprekken voeren met een mede-lid uit het netwerk.

Eenmaal geregistreerd voor het PAC netwerk ontvang je een uitnodiging voor de Teams omgeving.