Alumni Kring Den Haag

Alumni Event Den Haag

Het volgende alumnikring event in Den Haag komt er weer aan! De uitgelezen kans om in een informele setting mede UM-alumni te ontmoeten, nieuwe professionele contacten te leggen, herinneringen te delen over je studietijd en in contact te blijven met je Alma Mater.

Je bent van harte uitgenodigd op 30 mei 2024 bij Proeflokaal Haagsche Broeder voor een rondleiding en een bierproeverij. Haagsche Broeder is in 2010 opgericht om het klooster aan de Oude Molstraat te verbinden met de rest van Den Haag. Sindsdien brouwen ze abdijbieren, die buiten Den Haag moeilijk te vinden zijn.

• Datum: Donderdag 30 mei 2024
  • Tijd: 19.00 uur
  • Locatie: Proeflokaal Haagsche Broeder, Noordeinde 14A, Den Haag
  • Entree: €10,-*
  • Registratie: Registreer je hier
  • Programma: Rondleiding door de brouwerij, gevolgd door een Q&A en bierproeverij

* We vragen een bijdrage van €10,- zodat we later in het jaar nog een alumni bijeenkomst kunnen organiseren. We stellen het op prijs als je je alleen aanmeldt als je ook echt kunt komen. Bedankt voor je medewerking.

Er is slechts een beperkt aantal plekken beschikbaar voor dit evenement. Als je je hebt aangemeld, rekenen we op je komst! Kun je toch niet komen, laat het ons dan even weten via alumni@maastrichtuniversity.nl.

Alle alumni uit onze database die wonen en werken in Den Haag hebben we een uitnodiging gestuurd. Helaas hebben wij niet van iedereen de juiste contactgegevens. Mocht je nog alumni kennen die geen uitnodiging hebben ontvangen, laat het hen en ons gerust weten. Natuurlijk zijn ook zij van harte uitgenodigd.

Meer events