T. Breuer
Recente publicaties
-
de Wolf, I., Vermeulen, S., & Breuer, T. (2024). Selectie met taal- en rekentoets pabo’s. ROA. ROA Fact Sheets No. 001 https://doi.org/10.26481/umarof.2024001Meer informative over deze publicatie
-
Bol, T., Anna, B., Maurice, C., Denessen, E., El Hadioui, I., Ehren, M., Leseman, P., Levels, M., Meeter, M., Prokic-Breuer, T., Severiens, S., van der Velden, R., Volman, M., van de Werfhorst, H., & de Wolf, I. (2023). Opinie: Wat ze in Londen en Scandinavië kunnen, kan de overheid hier ook: zet de scholen weer op nr. 1. de Volkskrant. https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/opinie-wat-ze-in-londen-en-scandinavie-kunnen-kan-de-overheid-hier-ook-zet-de-scholen-weer-op-nr-1~b3897802/Meer informative over deze publicatie
-
Breuer, T., Vermeulen, S., & de Wolf, I. (2023). De invloed van schoolkenmerken, persoonskenmerken en arbeidsvoorwaarden op beroepsuitval en mobiliteit van jonge leraren in het primair onderwijs. In M. V. D. Meer , F. Cörvers , & R. V. D. AA (Eds.), Onderwijs aan het werk 2023 : Analyses, feiten en visies over werken in het onderwijs (pp. 156-171). CAOP. https://www.caop.nl/app/uploads/2023/02/OA-54-onderwijs.pdfMeer informative over deze publicatie
-
van Damme, D., Prokic-Breuer, T., & Vermeulen, S. (2022). Not all pyramids are the same: Relative learning exclusion and its evolution over time. In Learning, Marginalization, and Improving the Quality of Education in Low-Income Countries (pp. 181-191). Open Book Publishers. https://doi.org/10.11647/OBP.0256.06Meer informative over deze publicatie
-
Haelermans, C., Korthals, R., Jacobs, M., de Leeuw, S., Vermeulen, S., van Vugt, L., Aarts, B., Breuer, T., van der Velden, R., van Wetten, S., & de Wolf, I. (2022). Sharp increase in inequality in education in times of the COVID-19-pandemic. PLOS ONE, 17(2), Article e0261114. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0261114Meer informative over deze publicatie
-
Haelermans, C., Korthals, R., Jacobs, M., de Leeuw, S., Vermeulen, S., van Vugt, L., Aarts, B., Breuer, T., van der Velden, R., van Wetten, S., & de Wolf, I. (2021). Sharp increase in inequality in education in times of the COVID-19-pandemic. Maastricht University, Graduate School of Business and Economics. GSBE Research Memoranda No. 022 https://doi.org/10.26481/umagsb.2021022Meer informative over deze publicatie
-
Haelermans, C., Korthals, R., Jacobs, M., de Leeuw, S., Vermeulen, S., van Vugt, L., Aarts, B., Breuer, T., van der Velden, R., van Wetten, S., & de Wolf, I. (2021). Sharp increase in inequality in education in times of the COVID-19-pandemic. ROA. ROA Research Memoranda No. 010 https://doi.org/10.26481/umaror.2021010Meer informative over deze publicatie
-
Aarts, B., de Wolf, I., Breuer, T., & van Wetten, S. (2021). Effective remote teaching and learning. Education Lab. ROA External Reports https://english.onderwijsinspectie.nl/documents/publications/2021/03/31/effective-remote-teaching-and-learningMeer informative over deze publicatie
-
Breuer, T., van Wetten, S., Aarts, B., Jacobs, B., & de Wolf, I. (2021). Betrekken van ouders: kansrijke aanpakken voor het vergroten van ouderbetrokkenheid. Education Lab. ROA External Reports https://education-lab.nl/wp-content/uploads/2021/04/Betrekken-van-ouders.pdfMeer informative over deze publicatie
-
Breuer, T., van Wetten, S., Stolp, T., de Wolf, I., Naaijkens, E., & Bootsma, M. (2021). Extra lessen: Extra lessen om leerachterstanden aan te pakken. Education Lab. ROA External Reports https://education-lab.nl/wp-content/uploads/2021/04/Extra-lessen-2.pdfMeer informative over deze publicatie