Storingen

10-06-2025 | 16:15 | Storing - Timetable

Timetable werkt momenteel niet voor medewerkers, maar wel voor studenten via het studentenportaal.
We werken samen met de leverancier aan een oplossing.

 

22-05-2025 | 13:30 | Opgelost - Odido verstoring

Onze mobiele provider kampt sinds deze ochtend met een storing:
https://www.odido.nl/netwerk/storing


22-05-2025 | 9:00 | Odido verstoring

Onze mobiele provider kampt sinds deze ochtend met een storing:
https://www.odido.nl/netwerk/storing

 

10-06-2025 | 08:15 | Storing - Timetables

Timetables werkt momenteel niet voor medewerkers, maar wel voor studenten via het studentenportaal.

We werken samen met de leverancier aan een oplossing.

 

22-05-2025 | 09:30 | Opgelost - Problemen met printers

Er waren problemen met Canon printers. Op de printers verscheen de volgende foutmelding: “Niet geactiveerd”. Of inloggen werkt niet. Onze excuses voor het ongemak.

 

22-05-2025 | 08:40 | Problemen met printers

We ervaren verbindingsproblemen op de Canon printers. Op de printers verschijnt de volgende foutmelding: “Niet geactiveerd”. Of het inloggen werkt niet. We onderzoeken het probleem en hebben contact met Canon om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

 

16-05-2025 | 17.00 |
OPGELOST DSRI problemen

DSRI is weer beschikbaar.

14-05-2025 | 13:45 | OPGELOST 
UMployee is weer beschikbaar

UMployee is weer beschikbaar. Sorry voor eventueel ongemak! Mocht je content missen maak dan een melding bij ICTS servicedesk, zij maken een ticket voor je aan.

14-05-2025 | 09:45 | Opgelost - VDI Loginproblemen

Er waren problemen met het inloggen op AthenaDesktop VDI werkplekken (VMware). Op sommige werkplekken verscheen de foutmelding "View connection server communication error", waardoor inloggen niet mogelijk is.


De inlogproblemen op AthenaDesktop (VMware) zijn verholpen. Een herstart van de thin client kan nodig zijn. Indien je nog problemen ervaart, neem dan contact op met de ICTS Servicedesk.
 

14-04-2025 | 14:50 | Opgelost - bereikbaarheid ICTS Servicedesk & Recepties

Vanaf 12:25 ongeveer waren de Servicedesk en de Recepties door een probleem bij Roger365 af en toe niet goed bereikbaar. 

Voor een overzicht van alle voorgaande storingen ga naar het overzicht storingen.