Observant en de coronacrisis aan de UM

De universiteit heeft haar deuren gesloten, maar het onderwijs gaat door, op afstand en in digitale vorm. En dus schrijft Observant gewoon door. Het universiteitsblad volgt de ontwikkelingen met betrekking tot de coronacrisis op de voet. Elke dag wordt de website ververst met nieuwe berichten, achtergrondstukken, liveblogs en columns.

Op www.observantonline.nl/Coronacrisis is onder andere te lezen hoe studenten omgaan met de quarantaine, met het wegvallen van inkomsten doordat ze hun bijbaan verliezen en hoe de UM het hoofd probeert te bieden aan een enorme crisis, de tweede die haar treft binnen enkele maanden, na de cyberattack van voor de Kerst.

Naast dagelijkse updates over COVID-19 biedt de site ook tips en waarschuwingen. Een selectie van de artikelen is te lezen op Facebook https://www.facebook.com/ObservantUM/, Instagram @observant_UM en Twitter @observantUM. Suggesties voor verhalen zijn altijd welkom via observant@maastrichtuniversity.nl