Nationale Studenten Enquête (NSE) 2017: Fiscaal Recht en European Law School op de eerste plaats

De resultaten van de jaarlijkse Nationale Studenten Enquête (NSE) die in januari 2017 werd gehouden zijn voor onze faculteit weer zeer goed. Net zoals voorgaande jaren, vroegen wij aan onze studenten om hun stem te laten horen door deel te nemen aan dit onderzoek. Wij zijn ontzettend blij dat velen van hen ook dit keer weer gehoor hebben gegeven aan onze oproep.

FL_nse_logo.png

De resultaten mogen er zijn; de studentenoordelen plaatsen onze bachelors Fiscaal Recht en European Law School op de eerste plaats. Als we de, inhoudelijk immers heel andere, opleidingen Notarieel Recht buiten beschouwing laten (in voorgaande jaren altijd een aparte categorie) zien we dat onze bachelor Rechtsgeleerdheid op een mooie derde plaats in haar eigen categorie (Recht) staat. Deze mooie scores bieden goede perspectieven voor de resultaten in de Elsevier Beste Studies en de Keuzegids Hoger Onderwijs die later dit jaar gepubliceerd worden. De volledige NSE-resultaten vind je op de website kiesjestudie.nl.