Voorlichtingsactiviteiten

De Universiteit Maastricht (UM) vindt het belangrijk dat elke studiekiezer op de juiste plek terecht komt. Om je te helpen bij het maken van je studiekeuze, bieden we allerlei activiteiten waardoor je onze opleidingen en ook de universiteit een beetje beter leert kennen.

Naast de open dagen voor aankomende bachelor- en masterstudenten bieden we bijvoorbeeld online informatiesessies en een virtuele open dag. Je kunt ook de campus online bekijken of een keer langskomen voor een Experience Day om onze universiteit te ervaren. Bekijk ons volledige aanbod hieronder.

Overige activiteiten

• Om ouders zo goed mogelijk te kunnen informeren organiseren we twee keer per jaar een avond voor ouders van leerlingen uit 4/5/6 vwo.
  • Voor leerlingen van basisscholen in de regio organiseren we het KidzCollege. In deze colleges komen leerlingen uit groep 8 op een toegankelijke, begrijpelijke en boeiende manier in aanraking met wetenschap.
  • Met decanen en mentoren kunnen we ook individuele bezoeken inplannen. Lees meer over onze activiteiten voor decanen/mentoren.

Aankomende voorlichtingsactiviteiten

More event items