29 sep
Faculteit der Rechtsgeleerdheid

Jaarlijkse Facultair Uitstapje

Op donderdag 29 september vindt het jaarlijkse uitstapje voor de staf van onze faculteit plaats. Voor meer informatie kan contact opgenomen worden met Frederiek Lommen en/of Heidi Gulix.

fort sint pieter

• 17 mei 05 dec

Afstudeerceremonies Bachelors

Met trots overhandigen wij op deze feestelijke dag de diploma's aan onze afgestudeerden.
    De afgestudeerden ontvangen van Law Events Office een uitnodiging om zich in te schrijven.

• 30 mei 31 dec

European Administrative Law Dialogues

Er is opgemerkt dat het vergelijkende bestuursrecht een recente renaissance doormaakte. Er is een praktische of intellectuele nieuwsgierigheid naar andere administratieve systemen en oplossingen, om ze te begrijpen, ervan te leren, ze te coördineren en/of hun verschillen te overstijgen, ze onder te...

• 12 jun 13 jun
    00:00

Recharacterising International Disputes: Exploring the Phenomenon of Multi-Fora Litigation - CALL FOR PAPERS

We invite you to submit an abstract of a paper to present at the conference on the topic of "Recharacterising International Disputes" which will be held at our Faculty of Law on 12 & 13 June 2024 in Maastricht.

Meer events