11 mrt
16:00 - 17:00

De Maastricht Young Academy organiseert een zesde 'Growing Up in Science' evenement @ UM

Growing Up in Science is een wereldwijde conversatiereeks met persoonlijke verhalen over het worden en zijn van een wetenschapper.

Vanaf oktober 2020 start de Maastricht Young Academy een lokale reeks van Growing Up in Science aan de Universiteit Maastricht.

Op 11 maart 2021 organiseert de Maastricht Young Academy (MYA) haar 6e Growing Up in Science (GUS) evenement. Tijdens deze sessie zal Prof. Wei Ji Ma, professor aan New York University zijn onofficiële levensverhaal delen. Wei Ji is de oprichter van Growing Up in Science en is zeer betrokken bij het idee van mentorschap:

“We geven heel veel om onderwijs van hoge kwaliteit, goed mentorschap, een gezonde werkcultuur in het laboratorium, impact en de conversatie met de gemeenschap buiten de universiteit. Je kunt via de link hieronder meer lezen over deze onderwerpen over ‘Lab Life’ en gemeenschap.

Wei Ji startte het Growing Up in Science mentor netwerk en is een founding member van het Scientist Action and Advocacy netwerk. Heel veel andere lab deelnemers zijn ook actief binnen deze initiatieven.

Meer informatie over Wei Ji is te raadplegen via deze link

Neem deel aan het GUS evenement via deze link

• 01 okt 01 jun

Circular Engineering | Meeloopdag

Benieuwd hoe het is om Circular Engineering te studeren? Kom dan naar de meeloopdag.

• 08 mei

Promotie Valerio Stallone

"Blockchain Reactions: The Marketing Trek from Knowledge to Decision"

• 08 mei

M-EPLI Talks

M-EPLI Talks bieden een forum om academisch werk en ideeën te delen. Deze bijeenkomsten vinden gedurende het studiejaar twee keer per maand plaats aan de Faculteit der Rechtsgeleerdheid van de Universiteit Maastricht.