Vera Ronda (V.G.J.) Recente publicaties Schils, T., Ronda, V., Charpentier, J., & van Vugt, L. (2024). Kritisch denken en probleemoplossend vermogen van basisscholieren 2017-2023. Maastricht University. OML factsheets No. OML2024-005 https://onderwijsmonitorlimburg.nl/kritisch-denken-basisscholieren-2017-2023/ Meer informative over deze publicatie Schils, T., Ronda, V., Charpentier, J., & van Vugt, L. (2024). Leesgedrag van Limburgse bassischolieren 2017-2023. Maastricht University. OML factsheets No. OML2024-002 https://onderwijsmonitorlimburg.nl/leesgedrag-van-limburgse-bassischolieren-2021-2023/ Meer informative over deze publicatie Schils, T., Ronda, V., Charpentier, J., & van Vugt, L. (2024). Leesmotivatie van Limburgse basisscholieren 2021-2023. Maastricht University. OML factsheets No. OML2024-003 https://onderwijsmonitorlimburg.nl/leesmotivatie-van-limburgse-basisscholieren-2021-2023/ Meer informative over deze publicatie Schils, T., Ronda, V., Charpentier, J., & van Vugt, L. (2024). Nieuwsgierigheid en vindingrijkheid van Limburgse basisscholieren 2017-2023. Maastricht University. OML factsheets No. OML2024-004 https://onderwijsmonitorlimburg.nl/nieuwsgierigheid-en-vindingrijkheid-van-limburgse-basisscholieren-2017-2023/ Meer informative over deze publicatie Schils, T., Ronda, V., & van Vugt, L. (2024). Motivatie van Limburgse middelbare scholieren 2014-2022. Maastricht University. OML factsheets No. OML2024-001 https://onderwijsmonitorlimburg.nl/motivatie-middelbare-scholieren-2014-2022/ Meer informative over deze publicatie Schils, T., Ronda, V., & van Vugt, L. (2023). Diplomaverwachtingen van Limburgse middelbare scholieren 2014 – 2022: Onderzoek op basis van de OnderwijsMonitor Limburg. Maastricht University. OML factsheets No. OML2023-005 https://www.educatieveagendalimburg.nl/bijdragen/diplomaverwachtingen-van-limburgse-middelbare-scholieren-2014-2022 Meer informative over deze publicatie van Vugt, L., Ronda, V., & Schils, T. (2023). Niet-cognitieve vaardigheden middelbare scholieren: Kritisch denken en probleemoplossend vermogen. Maastricht University. OML factsheets ROA External Reports https://www.educatieveagendalimburg.nl/bijdragen/kritisch-denken-en-probleemoplossend-vermogen Meer informative over deze publicatie van Vugt, L., Ronda, V., & Schils, T. (2023). Niet-cognitieve vaardigheden middelbare scholieren: Vindingrijkheid en nieuwsgierigheid. Maastricht University. OML factsheets No. 2023-003ROA External Reports https://www.educatieveagendalimburg.nl/bijdragen/vindingrijkheid-en-nieuwsgierigheid Meer informative over deze publicatie Ronda, V., van Vugt, L., Charpentier, J., & Schils, T. (2023). Sociale relaties op school: Middelbare scholieren in relatie met hun leraren. Maastricht University. OML factsheets No. OML2023-002 https://www.educatieveagendalimburg.nl/bijdragen/sociale-relaties-op-school-1 Meer informative over deze publicatie Ronda, V., van Vugt, L., Charpentier, J., & Schils, T. (2023). Sociale relaties op school: Middelbare scholieren in relatie met hun klasgenoten. Maastricht University. OML factsheets No. OML2023-001 https://www.educatieveagendalimburg.nl/bijdragen/sociale-relaties-op-school Meer informative over deze publicatie Ga naar alle publicaties