Mooie opbrengst campagne 'Voor Elkaar 2019'
Herinner je je de fondsenwervingscampagne ‘Voor Elkaar’ van het Universiteitsfonds Limburg/SWOL nog? We zijn blij om te vermelden dat deze campagne maar liefst €18.000 heeft opgehaald! Dit geld gaat naar een speciale 'beestachtige' beleefruimte voor zieke kinderen, een app voor de behandeling van vrouwen met chronische pijn vanwege endometriose, beurzen voor minderbedeelde studenten, en recyclingmachines voor plastic.
De Universiteit Maastricht en het Universiteitsfonds Limburg/SWOL willen graag alle (alumni-)donateurs bedanken voor hun mooie donaties. Bezoek www.umcrowd.nl en de sociale mediakanalen van het fonds (Facebook, Twitter en LinkedIn) om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen rond de campagneprojecten.

Lees ook
-
Meest prestigieuze Europese beurs voor twee UM-wetenschappers
Twee hoogleraren van Universiteit Maastricht krijgen de meest prestigieuze Europese onderzoeksbeurs voor individuele onderzoekers: een ERC Advanced Grant, ter waarde van ruim €2,5 miljoen. Het gaat om Lorenzo Moroni (MERLN) en Alexander Sack (FPN).
-
Prof. dr. Olaf Sleijpen nieuwe president van De Nederlandsche Bank (DNB)
De Universiteit Maastricht feliciteert Prof. dr. Olaf Sleijpen met zijn nieuwe functie bij De Nederlandsche Bank (DNB). Sleijpen wordt per 1 juli de nieuwe president van DNB.
-
AI luistert mee – en dat kan levens redden
We spreken met Elia Formisano, neurowetenschapper aan de Universiteit Maastricht en verbonden aan BISS op de Brightlands Smart Services Campus. Hij wil beter begrijpen hoe ons brein werkt en AI inzetten om dat niet alleen te onderzoeken, maar ook om praktische toepassingen te ontwikkelen die mensen...