Mooie opbrengst campagne 'Voor Elkaar 2019'
Herinner je je de fondsenwervingscampagne ‘Voor Elkaar’ van het Universiteitsfonds Limburg/SWOL nog? We zijn blij om te vermelden dat deze campagne maar liefst €18.000 heeft opgehaald! Dit geld gaat naar een speciale 'beestachtige' beleefruimte voor zieke kinderen, een app voor de behandeling van vrouwen met chronische pijn vanwege endometriose, beurzen voor minderbedeelde studenten, en recyclingmachines voor plastic.
De Universiteit Maastricht en het Universiteitsfonds Limburg/SWOL willen graag alle (alumni-)donateurs bedanken voor hun mooie donaties. Bezoek www.umcrowd.nl en de sociale mediakanalen van het fonds (Facebook, Twitter en LinkedIn) om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen rond de campagneprojecten.

Lees ook
-
Weren, kleren, smeren: zongedrag en huidkankerpreventie
Yara Sievers is PhD-kandidaat bij CAPHRI en doet onderzoek naar zonbeschermingsgedrag in Nederland.
-
CIAO verlengt samenwerking met UWV voor 4 jaar
Het Centrum Inclusieve Arbeidsorganisatie (CIAO), onder de Faculty of Psychology and Neuroscience van de Universiteit Maastricht vlag, heeft de succesvolle samenwerking met het UWV (Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen) voor 4 jaar verlengd. Wij spraken met Gemma van Ruitenbeek en Nicole...
-
YUFE Academy - Spring 2025
Spring blossoms with new offers open for all in the YUFE Academy. This series of singular lectures, workshops, and sessions enables all to participate across the continent. In this edition, we use our European classroom to take ideas and discourse beyond geographical borders.