Mooie opbrengst campagne 'Voor Elkaar 2019'
Herinner je je de fondsenwervingscampagne ‘Voor Elkaar’ van het Universiteitsfonds Limburg/SWOL nog? We zijn blij om te vermelden dat deze campagne maar liefst €18.000 heeft opgehaald! Dit geld gaat naar een speciale 'beestachtige' beleefruimte voor zieke kinderen, een app voor de behandeling van vrouwen met chronische pijn vanwege endometriose, beurzen voor minderbedeelde studenten, en recyclingmachines voor plastic.
De Universiteit Maastricht en het Universiteitsfonds Limburg/SWOL willen graag alle (alumni-)donateurs bedanken voor hun mooie donaties. Bezoek www.umcrowd.nl en de sociale mediakanalen van het fonds (Facebook, Twitter en LinkedIn) om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen rond de campagneprojecten.

Lees ook
-
Prof. dr. Olaf Sleijpen nieuwe president van De Nederlandsche Bank (DNB)
De Universiteit Maastricht feliciteert Prof. dr. Olaf Sleijpen met zijn nieuwe functie bij De Nederlandsche Bank (DNB). Sleijpen wordt per 1 juli de nieuwe president van DNB.
-
AI luistert mee – en dat kan levens redden
We spreken met Elia Formisano, neurowetenschapper aan de Universiteit Maastricht en verbonden aan BISS op de Brightlands Smart Services Campus. Hij wil beter begrijpen hoe ons brein werkt en AI inzetten om dat niet alleen te onderzoeken, maar ook om praktische toepassingen te ontwikkelen die mensen...
-
Samen bouwen aan een toekomstbestendig kennis- en innovatie-ecosysteem in Noord-Limburg
HAS green academy en de Universiteit Maastricht hebben op 12 juni een intentieverklaring ondertekend voor verdere samenwerking. Een belangrijke stap richting een meerjarige, strategische samenwerking in Venlo, waarin we onze krachten bundelen voor de regio, specifiek gericht op de Brightlands Campus...