Elsevier Beste Studies 2016: bachelorprogramma Fiscaal Recht en masterprogramma Fiscale Economie op de eerste plaats

Ook dit jaar hebben de bachelor- en masterprogramma's van het Maastricht Centre for Taxation een mooi resultaat behaald in het Elsevier-onderzoek. Ons bachelorprogramma Fiscaal Recht en ons masterprogramma Fiscale Economie staan dit jaar op de eerste plaats.

Bachelorprogramma's

Ons bachelorprogramma Fiscaal Recht staat dit jaar voor het vijfde jaar op rij bovenaan de ranglijst van studentenoordelen.  Uit het onderzoek van Elsevier blijkt dat onze studenten van de bachelor Fiscaal Recht van mening zijn dat vooral de toetsing en de organisatie en communicatie bovengemiddeld goed geregeld zijn. Ons bachelorprogramma Fiscale Economie behaalt een mooie tweede plaats.

Masterprogramma's

Ons masterprogramma Fiscale Economie behaalt de eerste plaats op de ranglijst van studentenoordelen. Vooral de toetsing en faciliteiten scoren goed. De master Fiscaal Recht behaalt een derde plaats, en scoort goed op de onderdelen onderwijs, toetsing en organisatie & communicatie.

Voor ons masterprogramma International and European Tax Law is geen landelijke vergelijking met andere opleidingen gemaakt. Het studentenoordeel laat zien dat studenten tevreden zijn over de organisatie en communicatie, het onderwijs, onze docenten en de inrichting van de opleiding. 93% van de studenten zou de master International and European Tax Law aanraden aan vrienden en familie.

Voor de resultaten van het Elsevier-onderzoek klik hier.