PGO anders: leren op basis van zintuigen
In dit artikel onderzoekt Emilie Sitzia, een Comenius Leadership Fellow aan de Faculteit der Cultuur- en Maatschappijwetenschappen van de Universiteit Maastricht, hoe we anders kunnen denken en doen over PGO, dat wil zeggen, hoe we onze acht zintuigen kunnen (her)integreren in Probleemgestuurd Onderwijs.
Let op: dit artikel is alleen in het Engels beschikbaar.
Lees ook
-
UM ontvangt aanzienlijke financiering om onderwijs te verbeteren
We zijn verheugd te kunnen delen dat EDLAB – Maastricht University Centre for Teaching & Learning een Npuls-CTL-subsidie van bijna € 500,000 heeft toegekend gekregen voor de periode van 1 september 2024 tot 1 september 2027.
-
Vier excellentie in onderwijs met de interactieve video van EDLAB
Ter ere van de Internationale Dag van het Onderwijs presenteert de Universiteit Maastricht met trots de nieuwe interactieve video van EDLAB, het hart van de onderwijs- en leergemeenschap van de UM.