28 aug 31 aug

Rechten Facultaire Introductie 2017

Om ervoor te zorgen dat je een goede en plezierige start van je studie krijgt, organiseert de Rechtenfaculteit (verplichte) introductiedagen. Deze dagen zijn een leuke afwisseling van informatieve sessies en informere activiteiten, dus zorg dat je erbij bent!

Wanneer? Maandag 28 t/m donderdag 31 augustus 2017

• Maandag 28 augustus: voor studenten van de bachelorprogramma's Rechtsgleerdheid en Fiscaal Recht
  • Dinsdag 29 augustus: voor studenten van de bachelor European Law School
  • Woensdag 30 augustus: voor studenten van de masterprogramma's
  • Donderdag 31 augustus: voor alle exchange-studenten

Waar? Faculteit der Rechtsgeleerheid, Bouillonstraat 1-3, Maastricht

Gedurende de introductiedagen:

• maak je kennis met je medestudenten;
  • ontvang je nadere info over de faculteit;
  • maak je kennis met onze digitale leeromgeving;
  • ontvang je alle benodigde literatuur en overige onderwijsmaterialen voor de eerste blokperiode (let op: je kunt alleen met de pin of cash betalen).

Meer informatie over de facultaire introductie en het programma ontvang je eind juli/begin augustus per mail.

***

ATTENTIE BACHELOR STUDENTEN: het is niet nodig om je zelf in te schrijven voor de blokken van de eerste onderwijsperiode (start september 2017). De faculteit zal hier eenmalig zorg voor dragen. Let op: voor alle volgende onderwijsperiodes moet je wel zelf inschrijven!

• 08 mei 30 jun

Globalization & Law Network Seminar Series 2023 - 2024

Het Globalisation & Law Network is samengesteld door een groep onderzoekers van de Universiteit Maastricht, met verschillende achtergronden, die vanuit een holistisch perspectief de rol van het recht in een globaliserende samenleving bestuderen. Uitgenodigde experts geven een presentatie over een...

• 13 mei