Maastricht University live: Masters editie! voor HBO studenten

Meer weten over masterprogramma's aan de UM? Bekijk dan onze interactieve talkshow Maastricht University Live - Masters Editie!

All about choosing a study

Je kunt live je vragen stellen aan een panel van deskundigen; de meeste antwoorden zullen tijdens de uitzending gegeven worden.

Deze aflevering: doorstromen van hbo naar de UM

In deze derde aflevering gaat over de overstap van een hbo-opleiding naar een master aan de UM met als hoofdonderwerpen:

• Waarom doorstromen?

• Wat zijn de verschillen tussen hbo en wo?

• Toelatingseisen en premasters

• Probleemgestuurd Onderwijs

• Verhalen van ervaringsdeskundigen

Informatie hierover en nog veel meer krijg je een uur lang in Maastricht University Live - Masters Editie, een livestreamsessie met als gastheer Steff Nagel, masterstudent aan de UM.

Je vindt de streams op de volgende kanalen:

1. Facebook
2. Instagram
3. YouTube

Vragen?

Stel je vragen, geef je opmerkingen of deel je ervaringen live op donderdag 14 mei van 12:00 tot 13:00 uur.

Je kunt ons nu al mailen: join-us@maastrichtuniversity.nl. Natuurlijk kun je tijdens het programma live je reactie geven op donderdag 14 mei van 12:00 tot 13:00 Nederlandse tijd.

Kort voor en tijdens het programma kun je inbellen met Skype om je vragen te stellen: talk2students-um.

Het panel

Stijn Michielse, Phd, Department of Neurosurgery
Else Boekesteijn, beleidsmedewerker bij de Universiteit Maastricht
Sophie Rous, masterstudent Forensica, Criminologie en Rechtspleging

• 30 sep

Online Informatiesessie voor Ouders

Ben je een ouder van een middelbare scholier die begint na te denken over de mogelijkheden voor hoger onderwijs? Neem dan deel aan deze online infosessie  om meer te weten te komen over de mogelijkheden aan de Maastricht University School of Business and Economics.

• 01 okt 01 jun

Circular Engineering | Meeloopdag

Benieuwd hoe het is om Circular Engineering te studeren? Kom dan naar de meeloopdag.

• 01 okt 01 jun

University College Venlo | Meeloopdag

Benieuwd hoe het is om University College Venlo te studeren? Kom dan naar de meeloopdag.