26 apr

Get involved!

Nieuw in Maastricht? Of wil je jouw betrokkenheid bij de stad vergroten? Op 26 april is er weer een editie van Get Involved.

Bezoek ons op 26 april en kom alles te weten over maatschappelijke betrokkenheid in Maastricht. Als student kun je tijdens Get Involved kennis maken met meer dan 20 maatschappelijke organisaties. Wie weet werk jij komend jaar wel als vrijwilliger voor een van deze organisaties! Grijp je kans om je buiten je studie verder te ontwikkelen en kom op 26 april tussen 13.00 en 16.00 langs in het Visitor's Centre. Voor de eerste 100 studenten is er iets lekkers voorzien, dus wees er snel bij.

Meer informatie is te vinden via de sociale media kanalen van Match Maastricht en het Studenten Services Centre.

picture of the get involved market with people