23 aug 27 aug
00:00

Facultaire Introductie Rechten - bachelorstudenten Rechtsgeleerdheid en Fiscaal Recht

De LAW Facultaire Introductie bied je alle gelegenheid een beeld te krijgen van hoe het studeren eruit ziet in het eerste semester. Je ontdekt Probleemgestuurd Onderwijs door in je onderwijsgroep (van periode 1) aan een casus te werken en je ontmoet onze opleidingscoördinatoren. Ook maak je alvast kennis met je medestudenten. We hebben een informatief en interessant programma voor je samengesteld. Je ontvangt een uitnodiging voor deelname aan de introductie op je e-mailadres.

Introductie volledig verplaatst naar ONLINE

De overheid heeft besloten de 1,5meter beperkingen voor universiteiten af te schaffen per 30 augustus, bij de start van ons reguliere onderwijs. Helaas gelden in de week van de Facultaire Introductie (23-27 augustus) nog steeds de huidige beperkingen. Dit heeft geleid tot het besluit om alle introductieactiviteiten op de campus te verplaatsen naar ONLINE. Wij betreuren dit besluit uiteraard, maar het is noodzakelijk om aan de regelgeving te voldoen en om ervoor te zorgen dat onze activiteiten op een praktische en veilige manier kunnen worden georganiseerd.

Let op: het programma per dag zoals vermeld op Canvas bij de tab Modules is leidend.

Registratie

Om ervoor te zorgen dat je tijdens de LAW Facultaire Introductie in de groep terecht komt waar je ook onderwijs in periode 1 mee volgt, is het noodzakelijk dat je je tijdig aanmeldt: in elk geval vóór 15 augustus. OM JE TE REGISTREREN GEBRUIK JE DE LINK DIE JE IN DE UITNODIGING (PER MAIL) ONTVANGEN HEBT.

Kun je onverhoopt niet kunt deelnemen aan de LAW Facultaire Introductie, maar ben je wel van plan om met je studie te starten? Geef dit dan uiterlijk 15 augustus door via introduction-law@maastrichtuniversity.nl zodat je wordt ingeroosterd voor periode 1.
Let op: als we geen bericht van je krijgen, word je dus niet ingeroosterd.

Begin met je online voorbereiding vanaf 16 augustus

Vanaf 16 augustus 2021 is er, ter voorbereiding op de introductie, al informatie beschikbaar zoals video's, je eerste casus 'Challenge', informatie over Bureau Onderwijs, de UM-bibliotheek, studieverenigingen en meer.

Alle informatie wordt beschikbaar gesteld op ons online leerplatform Canvas. Je kunt inloggen op Canvas via het studentenportaal.

Onderwijs
Vanaf 30 augustus start het onderwijs. Volledig ‘on campus’. We verheugen ons er enorm op om jou te zien rondlopen op onze faculteit!

slide1.jpg

• 08 mei 30 jun

Globalization & Law Network Seminar Series 2023 - 2024

Het Globalisation & Law Network is samengesteld door een groep onderzoekers van de Universiteit Maastricht, met verschillende achtergronden, die vanuit een holistisch perspectief de rol van het recht in een globaliserende samenleving bestuderen. Uitgenodigde experts geven een presentatie over een...