Your feedback matters!

Als ICT Service Centre willen we onze diensten en faciliteiten voortdurend verbeteren. Als IT-partner helpt ICTS de UM blijvend impact te maken op het gebied van onderwijs, onderzoek en bedrijfsvoering. Als Service Provider ondersteunen wij onze faculteiten en servicecentra bij het gebruik van IT-oplossingen. Wij zetten hierbij de mens centraal. Wij voelen ons samen verantwoordelijk voor het creëren van oplossingen en het behalen van successen.

En wie kan onze huidige dienstverlening nu beter beoordelen dan onze studenten en medewerkers? Jouw ervaring en mening helpen ons te begrijpen wat goed werkt en waar we nog kunnen verbeteren.

  Direct door naar de resultaten

medewerkers SD

Enquête over Dienstverlening ICTS

Op 1 april is ICTS  een enquête gestart onder medewerkers en studenten met vragen over de dienstverlening van ICTS, zoals de digitale werkplek, MFA en WiFi. Deze enquête zal gedurende een langere periode worden uitgevoerd. Concreet betekent dit dat er wekelijks een klein aantal medewerkers en studenten willekeurig wordt gekozen uit het volledige personeels- en studentenbestand.

Lopende Enquête Tevredenheid afhandeling meldingen en verzoeken door ICTS

Naast deze nieuwe enquête loopt de reeds langer bestaande enquête die de tevredenheid van de afhandeling van de meldingen en verzoeken door ICTS meet, ook nog door. Voor beide enquêtes wordt een systematiek gehanteerd waarbij je niet te vaak en te kort op elkaar benaderd wordt.

Waarom jouw feedback belangrijk is

  • Door jouw feedback kunnen we gericht bouwen aan een digitale omgeving die je optimaal ondersteunt.
  • Ervaringen en inzichten helpen ons om onze diensten zodanig aan te passen dat ze beter aansluiten bij jullie behoeften en verwachtingen. Dit kan leiden tot verbeterde ondersteuning en het beschikbaar stellen van de juiste tools, waardoor digitaal werken efficiënter en makkelijker wordt. De feedback wordt gedeeld met de ICTS collega’s en we gebruiken de inzichten ook om bijvoorbeeld onze Self-Service Portal te verbeteren.
  • Feedback ophalen doen we graag. Maar net zo belangrijk vinden we transparantie over de bevindingen, resultaten én de vervolgacties die we ondernemen. Wij zijn duidelijk over wat er met jullie feedback gebeurt en welke veranderingen worden doorgevoerd.
Feedback

Resultaten - Q2 2025

  • Afhandeling meldingen en verzoeken

 

Afhandeling meldingen en verzoeken
  • Resultaten ICTS dienstverlening

We verwachten in Q3 - 2025 resultaten met jullie te kunnen delen

Mooie complimenten

We kregen mooie complimenten waar we trots op zijn. Een aantal delen we graag.
 De collega's van ICTS zijn vrijwel altijd zeer behulpzaam. Ik ben blij dat we jullie hebben!
"Ik doe regelmatig een beroep op de ICTS Servicedesk en iedereen is altijd heel erg behulpzaam en vriendelijk. Zeer tevreden!
Heel fijn om er een naam onder te hebben en leuk het team eens te zien bij deze vragenlijst!
Chapeautjes!"

 

"Net als altijd ben ik met de issues rond mijn werkplek snel en deskundig geholpen. Ik ben ook erg blij dat de centrale support altijd goed bereikbaar is."

Tips

Vanuit de feedback willen we de volgende tips delen:

  • Bel de ICTS Servicedesk in geval van spoed.
  • Check hier wie jouw IT support is, zo word je niet van ICTS naar Lokale Ondersteuning gestuurd. Voor alle studenten is de ICTS Servicedesk het eerste aanspreekpunt.