Mooi resultaat voor campagne 'Voor Elkaar 2020'
Herinner je je de fondsenwervingscampagne ‘Voor Elkaar’ van het Universiteitsfonds Limburg/SWOL nog? We zijn blij om te vermelden dat deze campagne meer dan €29.000 heeft opgeleverd! Dit geld gaat naar een ‘corona-nazorginstrument’, beurzen voor minderbedeelde studenten, onderzoek naar jongeren en gezonde voeding, en een initiatief tegen eenzaamheid.
Via onderstaande video willen onze projecteigenaren alle donateurs nog eens hartelijk danken voor hun bijdrage.
Lees ook
-
“Het is geen kwestie van overtuigen.” Maar hoe kan de vaccinatiebereidheid wél worden verhoogd?
Vorig jaar overleden er in ons land tenminste acht personen - het merendeel baby’s - aan kinkhoest, het hoogste aantal sinds de jaren zestig. De trend achter deze tragische statistiek is al jaren aan de gang; steeds minder ouders laten hun kind inenten tegen ernstige infectieziekten, waardoor de...
-
Het vernieuwd curriculum van Healthcare Policy, Innovation and Management
De Authentieke Professionele Taken van het masterprogramma zijn verankerd in het curriculum, maar de programma-coördinatoren vinden het wel belangrijk dat studenten aan hun eigen pad kunnen werken. Dat gebeurt door electives of keuzeblokken aan te bieden en personaliseer je een deel van je opleiding...
-
Wie is er geïnteresseerd in wetenschap?
Het UM Supermarktlab is een interdisciplinair educatief concept waarmee kinderen kennismaken met voedselinnovatie, gezondheid en duurzaamheid, én leren hoe je complexe, actuele vraagstukken vanuit verschillende perspectieven kunt benaderen.