Mooi resultaat voor campagne 'Voor Elkaar 2020'
Herinner je je de fondsenwervingscampagne ‘Voor Elkaar’ van het Universiteitsfonds Limburg/SWOL nog? We zijn blij om te vermelden dat deze campagne meer dan €29.000 heeft opgeleverd! Dit geld gaat naar een ‘corona-nazorginstrument’, beurzen voor minderbedeelde studenten, onderzoek naar jongeren en gezonde voeding, en een initiatief tegen eenzaamheid.
Via onderstaande video willen onze projecteigenaren alle donateurs nog eens hartelijk danken voor hun bijdrage.
Lees ook
-
Nederlandse Onderwijspremie voor UM-project Study Smart
Het interfacultaire onderwijsinnovatieproject Study Smart van Universiteit Maastricht (UM) is één van de drie winnaars van de Nederlandse Onderwijspremie 2025. Dat is dinsdag bekend gemaakt tijdens het Comenius festival in Den Haag.
-
Universiteitsbibliotheek Randwyck en de rivier van kennis
Monique Notermans en Meike Kerkhofs-Welkenhuizen zagen de visie achter een moderne bibliotheek tot leven komen.
-
Maastricht University erkend als topinstelling in CEO Magazine’s 2025 Green MBA Rankings
Wij zijn er trots op te kunnen delen dat Maastricht University School of Business and Economics is erkend als een topinstelling in de CEO Magazine 2025 Green MBA Rankings.