Informatie voor Nederlandstalige Arts & Culture studenten

Sinds september 2017 wordt al het lesmateriaal in het Engels aangeboden. Alle studenten wonen de Engelstalige lezingen en groepsbijeenkomsten bij. Het programma biedt je echter de mogelijkheid om je examens, papers en je BA scriptie in het Nederlands te schrijven indien Nederlands je moedertaal is.

Om je te helpen met je academische schrijvaardigheden bieden we het blok Research & Writing I and II  ook in het Nederlands aan (Onderzoeks- en schrijfvaardigheden I en II). Bovendien wordt een Nederlandse adviseur op het gebied van academische schrijfvaardigheden aangesteld. Op deze manier bereiden we je als Nederlandstalige student voor om beter gekwalificeerd te zijn voor het werken in een professionele werkomgeving in Vlaanderen of Nederland, waar Nederlands de voertaal is en waar een voldoende Engels niveau een meerwaarde is.

Wil je weten hoe onze Nederlandstalige studenten hun studie in beide talen ervaren hebben, bekijk dan deze video.