Intercultural training door de MYA op 20 May

De Maastricht Young Academy organiseert een Interculturele Training die bedoeld is voor iedereen die wil weten hoe culturele normen het gedrag en de interactie met collega's en studenten kunnen bepalen.

Tijdens het samenwerken met verschillende culturele achtergronden merken je dat iedereen bepaalde voorkeuren heeft als het gaat om communicatiestijlen, tijdregistratie, het geven van negatieve feedback en hiërarchie.

Over de trainer

Nava Hinrichs-Passuto is het hoofd Executive Education and Capacity Building in Migratie bij de UNU-MERIT en de Maastricht Graduate School of Governance, waar ze leiding geeft aan verschillende trainings- en capaciteitsopbouwprogramma's, waaronder het Migration Management Diploma Programme (MMDP) voor migratieprofessionals.

Eerder was ze Managing Director van The Hague Process on Refugees and Migration (THP) en CEO van M-Capital, een dochteronderneming van THP voor sociale ondernemingen. Ze was Senior Advisor on Diversity and Inclusion with Better Future, een op maat gemaakt adviesbureau gevestigd in Nederland met een wereldwijd bereik. Ze heeft cursussen Internationaal Migratierecht gegeven als onderdeel van de MMDP in Maastricht. Eerder doceerde ze aan de Universiteit van Witwatersrand (Zuid-Afrika) in mensenrechtenrecht en politiek. Mevrouw Hinrichs heeft gewerkt als juridisch adviseur voor asielzoekers in Caïro, met de nadruk op niet-begeleide minderjarigen. Ze heeft ook ervaring met het werken met intern ontheemden in zowel Colombia als het VK. Mevrouw Hinrichs heeft een MA in mensenrechten, rechten en ontwikkeling (School of Oriental and African Studies, University of London) en een BA in European Studies (King’s College London, University of London).

Kosten

De MYA kan deze cursus kosteloos aanbieden. Houd er echter rekening mee dat we hebben betaald om deze sessie samen met de trainer te ontwikkelen en aan te bieden, dus als jij je  aanmeldt maar niet aanwezig kunt zijn, zouden we het zeer op prijs stellen als je ons minstens 5 dagen van tevoren op de hoogte stelt, zodat we jouw plek kunnen aanbieden aan anderen die mogelijk geïnteresseerd zijn. Annulering zonder opzegtermijn van ten minste 5 dagen of als je niet deelneemt, kan het ertoe leiden dat jouw afdeling de volledige kostprijs in rekening wordt gebracht.

Is de training volgeboekt?

Schrijf je dan in op de wachtlijst, dan laten we het je weten zodra dit evenement weer gepland staat.

Deze workshop vindt online plaats via zoom en je ontvangt kort voor het evenement een link in een Outlook-uitnodiging of e-mail. De sessie wordt in het Engels gegeven.