Nieuw executive programma bij UM en MIT

Global Real Estate Leaders Program

De Universiteit Maastricht (UM) en het Massachusetts Institute of Technology (MIT) Center for Real Estate zijn een samenwerkingsverband aangegaan om het baanbrekende Global Leaders Program in Real Estate aan te bieden. Deze unieke kans is bedoeld voor een beperkte internationale groep personen met tien tot vijftien jaar ervaring in de vastgoedsector. Dit programma biedt deze professionals de vaardigheden en kennis die nodig zijn voor de volgende generatie leiders in de vastgoedsector.

Het programma bestaat uit cursussen die gedurende vier weken op twee continenten worden gegeven. De eerste week begint in maart (25 maart - 2 april 2023) in Maastricht (inclusief excursies naar Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven), de tweede en derde week van het programma vinden plaats in Boston van 18 juni tot 2 juli 2023 (inclusief een excursie naar New York City), en de laatste week van het programma is van 23 september tot 1 oktober 2023 in Maastricht (inclusief een excursie naar Londen).

Hoogtepunten van het programma zijn boeiende lezingen en interactieve workshops door leiders van wereldklasse en inspirerende academici die op hun gebied een vormende en transformerende invloed hebben gehad, alsmede een aantal bezoeken ter plaatse aan enkele van de meest innovatieve en geavanceerde gebouwen en lopende ontwikkelingsprojecten in Europa en Noord-Amerika. Academische directeuren van dit wereldwijde programma zijn prof. Siqi Zheng (MIT Center for Real Estate), prof. Nils Kok (Universiteit Maastricht), prof. Piet Eichholtz (Universiteit Maastricht), prof. Juan Palacios (Universiteit Maastricht en MIT Center for Real Estate).

Toelating is een selectief proces op basis van uw professionele prestaties en organisatorische verantwoordelijkheden. De early-bird deadline voor aanvragen is 15 januari 2023, en de definitieve deadline voor aanvragen is 1 maart 2023.