09 sep
Even terug naar die goede oude tijd!

Terugkomdag Faculty of Health Medicine and Life Sciences (FHML)

Op zaterdag 9 september organiseren FHML, samen met andere UM faculteiten een gezellige bijeenkomst waarbij alumni and programma medewerkers het gelegenheid krijgen om elkaar te ontmoeten en te spreken. Vanaf 19:00 uur kunnen onze alumni sluiten aan bij de populier, inspirerende, PAS culturele programma (Pleasure, Arts and Science) Maastricht (gratis).

Programma

14:00 – 14:30 uur    Ontvangst & welkomstwoord door Mirijam Oude Egbrink (Scientific director Institute for Education FHML)
14:30 – 15:00 uur      Dr. Bela Kubat, Bijzonder hoogleraar forensische pathologie
15:00 – 15:30 uur  Prof. dr. Hans Savelberg – Do we really need to exercise? (Engelse lezing)
15:30 – 17:00 uur Meet en Greet/Borrel
15:00 – 16:30* uur Muziek – Jean en Henry Schüler

Festival Pleasure, Arts and Science @ Maastricht
Tijdens het Festival PAS kun je op vrijdag 8 en zaterdag 9 september 2017 vanaf 19.00 uur een kijkje nemen in een aantal gebouwen van de Universiteit Maastricht die in een deel van het Jekerkwartier liggen. Een groot aantal wetenschappers, muzikanten en andere artiesten zullen dan hun werk presenteren in en om de gebouwen van de universiteit. De entree is gratis. Klik hier voor meer informatie.